Support

Werking van onze ondersteuning

 

Onze producten worden ondersteund door uitgebreide online help. Hieronder vindt u directe links naar die help. U vindt daar ook veel FAQ en een uitgebreide database met stappenplannen en voorbeelden. In de meeste gevallen kunt u daar terecht.

 

Support voor LogiSal

 

Stap 1: Update
Controleer of u met de laatste versie werk of doe gewoon voor de zekerheid nog een update.

Stap 2: Druk op F2.
Met F2 komt u op: http://www.logisal.nl/html/helpdesk/Welkom.htm
Daar vindt u uitleg, voorbeelden, FAQ, en oplossingen voor veel voorkomende problemen. U kunt daar ook zoeken op branche-informatie.
Er zijn aparte pagina's met veel informatie voor berichtenverkeer. Wij gaan er van uit dat u deze pagina's leest voordat u ons raadpleegt.

Stap 3: E-mail.
Als het probleem te maken heeft met een administratie:
Stuur een mail naar helpdesk@logihuis.nl en voeg de administratie* bij.
Vergeet niet eventueel werknemernummer e.d. te vermelden.
Als het gaat om berichtenverkeer (loonaangifte, pensioenaangifte enz), vergeet dan vooral niet de melding van de belastingdienst of pensioenuitvoerder bij te sluiten. 

Als u het niet eens bent met een berekening:
Stuur  de administratie mee* en uw handmatige berekening.

Als u een foutmelding van LogiSal heeft:
Maak een screenshot van de foutmelding en stuur die naar helpdesk@logihuis.nl
Stuur ook de administratie mee*, als het met een administratie te maken heeft.
En leg svp duidelijk uit wat u deed voordat u de foutmelding kreeg.

Administratie meesturen:
Zip de administratie (http://www.logisal.nl/html/helpdesk/Kopieren.htm)

Stap 4: Telefonische ondersteuning: 088-5812300 optie 1.
Bel alleen als u het niet op bovenstaande manier kunt oplossen. Het is niet altijd mogelijk om een probleem telefonisch op te lossen, soms moeten wij ons er in verdiepen.
We hebben meerdere medewerkers op de helpdesk voor telefonische ondersteuning. Het is mogelijk dat zij allemaal in gesprek zijn (vooral in januari en februari). Kies dan een ander tijdstip of stuur een e-mail. E-mails worden doorgaans dezelfde dag afgewikkeld.

 

Support voor LogiPoort

 

Help en voorbeelden: http://www.logipoort.nl/helpdesk/html/welkom.htm
U vindt daar ook stappenplannen voor het aanvragen en behandelen van certificaten.

Controleer of u met de laatste versie werkt:
Ga naar menu > Versie en Informatie en klik daar op Update.

Statussen van aangiften en afkeuringen.
Wij geven vanuit LogiPoort geen ondersteuning op statussen en afkeuringen. De statussen komen van de ontvangende partij (belastingdienst) en afkeuringen ook.

Foutmelding of probleem:
Gebruik het liefst de e-mail: helpdesk@logihuis.nl. E-mails worden doorgaans dezelfde werkdag afgehandeld.
Stuur een printscreen van de foutmelding mee en vermeld duidelijk wat u deed vlak voordat de foutmelding kwam.

Telefonische ondersteuning: 088-5812300 optie 1.
We hebben meerdere medewerkers op de helpdesk voor telefonische ondersteuning. Het is mogelijk dat zij allemaal in gesprek zijn (vooral in januari en februari). U krijgt dan een bandje met die melding. Kies dan een ander tijdstip of stuur een e-mail.